Įmonės pavadinimas: | SIA POSTY LOGISTICS |
---|---|
Vienintelis reginys. Nr. | 40203069681 | Juridinė adresas | Cēsis, Glūdas iela 16,Latvia, LV-4101 |
Banko sąskaitos | LV48 CBBR 122B 8374 0002 0 |
Banka | A/S BluOr Bank |
Garantijos sąlygos
1. Visoms prekėms, įsigytoms iš www.posty.lt, suteikiama gamintojo garantija.
2. Gamintojo suteiktas garantinis laikotarpis prekėms yra įvairus ir gali siekti iki penkerių metų.
3. Informaciją apie gamintojo suteiktą garantinį laikotarpį konkrečiai prekei galite rasti prekės aprašyme arba galite paklausti www.posty.lt klientų konsultanto.
4. Tais atvejais, kai gamintojas nustatė trumpesnį nei dvejų metų prekės garantinį laikotarpį, vartotojas turi teisę pareikšti pretenziją dėl prekės neatitikimo sutarties sąlygoms per dvejus metus nuo įsigijimo datos.
5. Teisė pareikšti pretenziją galioja, jei prekė buvo naudojama tik numatytomis sąlygomis ir tik namų ūkyje.
6. Juridiniams asmenims, kurie nėra vartotojai, suteikiamas tik gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
7. Informuojame, kad gamintojo garantijos sąlygos galioja, jei pirkėjas gali pateikti:
7.1. pirkimą patvirtinantį dokumentą (kvitą, važtaraštį);
7.2. gamintojo arba platintojo garantinę kortelę (jei gamintojas arba platintojas ją įtraukė į prekės pakuotę).
7.3. Informaciją apie sertifikuotus gamintojo aptarnavimo centrus galima rasti gamintojo arba platintojo garantinėje kortelėje, paskambinus į gamintojo atstovybę arba platintoją, nurodytą ant prekės pakuotės, arba parašius el. pašto adresu: [email protected]
8. Informuojame, kad garantijos sąlygos netaikomos papildomiems prekės priedams (pavyzdžiui, prekės priedams), maitinimo šaltiniams (pavyzdžiui, baterijoms, akumuliatoriams), riboto resurso priedams (pavyzdžiui, saugikliams, ausinėms, mikrofonams).
9. Gamintojo garantijos sąlygos negalioja žalai, atsiradusiai dėl pirkėjo ar naudotojo kaltės, kuri yra:
9.1. gaminys turi pažeistų garantinių plombavų, serijos numerių;
9.2. gaminys nebuvo naudojamas pagal paskirtį ir nebuvo eksploatuojamas taip, kaip nurodyta gaminio naudojimo instrukcijoje;
9.3. subraižytos, sudaužytos konstrukcijos, įskilęs ekranas, vanduo išpiltas į tam neskirtas vietas, netinkamai prižiūrimas gaminys, jei gaminyje randama pašalinių daiktų, į gaminį pateko vabzdžių ar kitų pėdsakų, rodančių netinkamą gaminio veikimą;
9.4. jei žala atsirado dėl maitinimo įtampos, telekomunikacijų, kabelinių tinklų neatitikimo gamintojo nustatytiems standartams, staigių temperatūros svyravimų, taip pat kitų buitinių ir išorinių veiksnių, tokių kaip suodžiai, dūmai, dulkės, drėgmė, smūgiai, įbrėžimai;
9.5. jei gaminyje yra nekvalifikuoto remonto pėdsakų;
9.6. natūralaus elementų nusidėvėjimo atvejais.
9.7. jei gaminiui buvo naudoti nestandartiniai maitinimo šaltiniai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat žaliavos (pavyzdžiui, kasetės, toneriai ir kt.), kurių gamintojas nesertifikavo naudoti su nurodytu gaminiu, ir jei dėl to šis gaminys buvo sugadintas;
9.8. garantija netaikoma papildomai įrangai – baterijoms, ausinėms, jungiamiesiems laidams, įkrovimo įrenginiams, nuotolinio valdymo pultams).
9.9. jei pirkėjas gaminį naudojo gamybos ar profesiniais tikslais (tuo atveju, jei konkretus gaminys nėra skirtas tokiems tikslams);
9.10. garantija netaikoma, jei žala atsirado dėl netinkamo gaminio transportavimo.
10. Jei gaminys sugadintas, pirkėjas turi šias galimybes:
10.1. kreiptis į gamintojo arba platintojo garantijos kortelėje nurodytą aptarnavimo centrą (su savimi pasiimdami pirkimo įrodymą ir garantijos kortelę) – rekomenduojame tai kaip greičiausią gaminio remonto būdą;
10.2. Bet kuriuo metu galite kreiptis dėl garantinio aptarnavimo spustelėdami skiltį „Prašyti aptarnavimo“, ir mūsų darbuotojas susisieks su jumis dėl tolesnių veiksmų.;
10.3. skambinkite telefonu, kurio metu posty.lt darbuotojas išklausys pirkėją ir rekomenduos geriausią sprendimą.
11. Tuo atveju, jei garantinis aptarnavimas negalioja, bet pirkėjas atsisako mokamo remonto, pirkėjas privalo padengti diagnostikos išlaidas, o pirkėjas gauna Serviso centro išvadą apie nustatytus pažeidimus. Jei pirkėjas sutinka su mokamu remontu, diagnostikos išlaidų padengti nereikia.
12. Skundų nagrinėjimo ir neteisminių ginčų sprendimo tvarka.
Skundą dėl prekių prieinamumo ar kokybės prašome pateikti elektroniniu būdu, siunčiant jį el. pašto adresu [email protected] arba raštu, siunčiant jį adresu . Skundas bus išnagrinėtas per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos, o atsakymas bus išsiųstas skunde nurodytu kontaktiniu adresu.
Jei skundas bus pripažintas nepagrįstu ir Jūs nesutinkate su skundo pripažinimu nepagrįstu, turite teisę pasinaudoti norminiuose aktuose nurodytomis alternatyviomis ginčų sprendimo galimybėmis, pateikdami prekės pardavėjui rašytinį prašymą dėl ginčų sprendimo ne teismo tvarka, nurodydami:
- vardą, pavardę, kontaktinę informaciją;
- prašymo pateikimo datą;
- ginčo pobūdį, reikalavimus ir jų pagrindimą.
Informacija apie ginčų sprendimo ne teismo tvarka galimybes ir ginčų sprendėjus ne teismo tvarka:
- Informacija apie ginčų sprendimo procesą: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informacija apie vartotojų ginčų ne teismo tvarka sprendėjų duomenų bazę: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informacija apie ginčų sprendimą internetu (EGS): Jei kyla problemų dėl internetu įsigyto produkto, klientas gali pateikti skundą EGS platformoje, kurį peržiūrės nepriklausoma ginčų sprendimo įstaiga. Nuoroda į ODR platformą: ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Primename, kad vartotojai turi įstatyminę teisę pateikti pretenziją dėl prekės, kuri neatitinka sutarties sąlygų, per 24 mėnesius nuo prekės pristatymo datos.
Atsisakymo teisės įgyvendinimo taisyklės
1. Atsisakymo teisė:
1. Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 (keturiolika) dienų nenurodydami jokios priežasties.
2. Teisė atsisakyti sutarties pasibaigia po 14 dienų nuo tos dienos, kai jūs arba jūsų nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, fiziškai gauna prekes.
3. Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, turite informuoti mus, SIA „POSTY LOGISTICS“, el. pašto adresas: [email protected], apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties.
4. Kad būtų laikomasi atsisakymo laikotarpio, pakanka, kad pranešimą apie atsisakymo teisės įgyvendinimą išsiųstumėte iki atsisakymo laikotarpio pabaigos.
2. Atsisakymo pasekmės:
5. Jei atsisakysite šios sutarties, mes grąžinsime jums visus iš jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas dėl to, kad pasirinkote kitokį nei mūsų pristatymo būdą). pigiausią siūlomą standartinį pristatymo būdą) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai buvome informuoti apie jūsų sprendimą atsisakyti šios sutarties. Bet kuriuo atveju už tokį grąžinimą jums nebus taikomi jokie mokesčiai.
6. Prekių grąžinimo prašymą turite pateikti paskambinę arba išsiųsdami el. laišką adresu [email protected] nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte mums apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Terminas bus laikomas įvykdytu, jei prekes taip pat išsiųsite atgal adresu iki 14 dienų laikotarpio pabaigos. Atkreipkite dėmesį, kad POSTY LOGISTICS, gavusi greituoju paštu išsiųstas prekes, turi teisę užfiksuoti bet kokius prekių ir pakuotės turinio vizualinius pažeidimus. Tais atvejais, kai siunčiant prekes į SIA „POSTY LOGISTICS“ klientų aptarnavimo centrą naudojantis kurjerių tarnyba, SIA „POSTY LOGISTICS“ aptinka prekių pažeidimus arba neatitikimą tarp vizualinės būklės ir pakuotės gavimo metu, Jūs būsite informuoti ir Jums bus išsiųsta aptikimo ataskaitos kopija.
7. Jūs turėsite padengti tiesiogines išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu. Didžiausios išlaidos gali siekti apie 50 EUR.
8. Jūs esate atsakingas už prekių vertės sumažėjimą tik tuo atveju, jei prekės buvo naudojamos ne šių prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, o kitais tikslais.
9. Pasinaudojant teise atsisakyti sutarties, Jūs turite teisę naudoti prekes tiek, kiek tai būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti. (tiek, kiek tai būtų galima padaryti prieš perkant prekę įprastoje parduotuvėje, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių atveju vizualiai susipažinkite su kompiuterio išvaizda ir dydžiu, tačiau neatlikdami jokių manipuliacijų, įskaitant kompiuteryje iš anksto įdiegtos operacinės sistemos aktyvavimą; mobiliųjų telefonų atveju – nenuplėšdami apsauginių plėvelių, neįjungdami, neįdėdami SIM kortelės ir neskambindami, nesinchronizuodami duomenų ir pan.). Pasinaudodami teise atsisakyti sutarties, Jūs esate atsakingi už prekės naudojimą, kuris viršija prekės pobūdžio, savybių ir veikimo patikrinimo tikslą. Jūs esate atsakingi už tokį prekės naudojimą teisės atsisakyti sutarties įgyvendinimo laikotarpiu, kuris nesuderinamas su sąžiningumo principu, taip pat už prekės vertės, kokybės ir saugos sumažėjimą.
SIA „POSTY LOGISTICS“ prašo vartotojų naudoti prekę tiek, kiek būtina, norint patikrinti prekės pobūdį, savybes ir veikimą, pavyzdžiui, naudoti prekę tiek, kiek galėjo prieš įsigydami prekę įprastoje parduotuvėje, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių atveju – vizualiai susipažinti su kompiuterio išvaizda ir dydžiu, tačiau prašome neatlikti jokių manipuliacijų, įskaitant kompiuteryje iš anksto įdiegtos operacinės sistemos aktyvavimą; mobiliųjų telefonų atveju – nenuplėšti apsauginių plėvelių, įjungti prekę neįdėjus SIM kortelės ir neskambinti, nesinchronizuoti duomenų ir pan.
10. Jūs esate atsakingas už prekės kokybės ir saugumo išlaikymą per atsisakymo teisės įgyvendinimo laikotarpį.
11. Išskyrus šių taisyklių 12 punkte nurodytus atvejus, galite pasinaudoti atsisakymo teise ir vienašališkai atsisakyti sutarties per 14 dienų, padengdami:
11.1. prekės pristatymo išlaidas, kai tai nėra pigiausias standartinis SIA „POSTY LOGISTICS“ siūlomas pristatymo būdas;
11.2. tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus, kai SIA „POSTY LOGISTICS“ sutiko padengti šias išlaidas arba neinformavo Jūsų, kad Jūs privalote padengti išlaidas;
11.3. prekės vertės sumažėjimas, jei prekė naudojama ne tam tikslui, o prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, patvirtinant gamintojo įgalioto serviso atliktą diagnostiką. Jūs neatsakote už prekės vertės sumažėjimą, jei SIA „POSTY LOGISTICS“ Jūsų neinformavo apie teisę atsisakyti sutarties vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančiuose norminiuose aktuose nustatyta tvarka;
3. Vartotojas negali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties:
12. 2014 m. gegužės 20 d. Ministrų kabineto reglamento Nr. 255 „Nuotolinės prekybos sutarčių reglamentas“ 22 punkte nurodytais atvejais, įskaitant, jei:
Prekės kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių pardavėjas negali kontroliuoti ir kurie gali atsirasti atsisakymo laikotarpiu;
prekės pagamintos pagal vartotojo nurodymus arba yra aiškiai suasmenintos;
prekės yra greitai gendančios arba netrukus baigsis jų galiojimo laikas;
vartotojas atidarė prekės, kurios negalima grąžinti dėl sveikatos ir higienos priežasčių, pakuotę, pavyzdžiui, elektrinio dantų šepetėlio, epiliatoriaus, elektrinio barzdaskučio, barzdos / plaukų kirpimo mašinėlės, elektrinės plaukų kirpimo mašinėlės, į ausis įdedamų garso ausinių ir kitų panašaus pobūdžio prekių, jei šių prekių pakuotė buvo atidaryta ir (arba) apsauginis antspaudas buvo pažeistas;
prekė dėl savo savybių po pristatymo bus negrįžtamai sumaišyta su kitais daiktais;
vartotojas paprašė pardavėjo ar paslaugų teikėjo atvykti ir atlikti skubius remonto ar priežiūros darbus. Jei pardavėjas ar paslaugų teikėjas, atvykęs į vartotojo buvimo vietą, suteikia papildomą paslaugą arba tiekia prekes, išskyrus remonto ar priežiūros darbams atlikti reikalingas atsargines dalis, atsisakymo teisė taikoma minėtoms papildomoms paslaugoms ar prekėms;
vartotojas atidarė garso ar vaizdo įrašo arba kompiuterinių programų pakuotę;
sutartis sudaroma dėl skaitmeninio turinio, kuris nėra tiekiamas patvariojoje laikmenoje, tiekimo, jei skaitmeninio turinio tiekimas buvo pradėtas gavus išankstinį aiškų vartotojo sutikimą ir patvirtinimą apie atsisakymo teisės praradimą;
13. Internetinė parduotuvė posty.lt nesaugo pirkimo-pardavimo sutarties kopijų.
14. Norėdami ištaisyti užsakymo metu padarytas įvesties klaidas, susisiekite su mumis telefonu () arba el. paštu: [email protected]
15. Pirkimo paraišką galite užpildyti latvių arba rusų kalba.
16. SIA POSTY LOGISTICS internetinės svetainės svetainėse pateikiamos atsisakymo teisės įgyvendinimo formos. www.posty.lt. Atsisiųsti
17. Internetinėje parduotuvėje www.posty.lt rodomų prekių vaizdai gali šiek tiek skirtis nuo siūlomų prekių. Norėdami patikslinti ar patikslinti prekės savybes arba pašalinti su jos užsakymu susijusius neaiškumus, susisiekite su www.posty.lt el. paštu: [email protected], kad išvengtumėte nemalonių nesusipratimų.
18. SIA POSTY LOGISTICS informuoja, kad nustačius grąžinamos prekės vertės sumažėjimą, kreipsis į teismą su ieškiniu dėl SIA POSTY LOGISTICS padarytų nuostolių, atsiradusių dėl vartotojo veiksmų, atlyginimo.
19. Skundą dėl prekės prieinamumo ar kokybės prašome pateikti elektroniniu būdu, siunčiant jį šiuo el. pašto adresu – [email protected], arba raštu, siunčiant jį šiuo adresu:
Skundas bus išnagrinėtas per 30 dienų nuo skundo gavimo dienos, o atsakymas bus išsiųstas skunde nurodytu kontaktiniu adresu.
Pirkimo sąlygos & Sąlygos ir nuostatos
1.1. Šios pirkimo sąlygos kartu su jose nurodytais dokumentais nuostatuose, yra skirti informacijai apie SIA POSTY LOGISTICS teikti („Pardavėjas“), taip pat internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės pirkimo – pardavimo sąlygų („Sąlygos“) nustatymui asmenims, kurie nurodytas Nuostatų 5.1 punkte („Pirkėjas“), ir kurie perka prekes („Gaminiai“) internetinėje parduotuvėje www.posty.lt.
2.1. Šios sąlygos taikomos perkant produktus nurodytu adresu www.posty.lt („internetinė parduotuvė“). Pardavėjas yra SIA POSTY LOGISTICS - Latvija Latvijos Respublikoje tinkamai registruota ir veikianti įmonė, teisinis registracijos numeris: 40203069681, juridinis adresas - Cēsu nov., Cēsis, Glūdas iela 16, LV-4101 Duomenys apie Pardavėją renkami ir saugomi – Juridinių asmenų registre registro tvarkytoja yra valstybės įmonė "Verslo registras"..
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikti Prekių vaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas daro viską, kad atitiktų Prekių spalvas atspindėtas kiek įmanoma tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjas įrenginio ekranas tiksliai atspindės Produktų spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali šiek tiek skirtis nuo jų paveikslėlių.
4.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje teigiama Taisyklės ir sąlygos, rekomenduojame Pirkėjui atidžiai jas perskaityti ir užtikrinti, kad jam būtų suprantamos visos Privatumo politikos nuostatos ir priimtina.
Privatumo politika
KAIP NAUDOJOME JŪSŲ INFORMACIJĄ
Šiame skyriuje pateikiama ši informacija:
- mes tvarkomų asmens duomenų kategorijas;
- šaltiniai ir konkrečios asmens duomenų kategorijos, negautos tiesiogiai iš jūsų;
- jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslai; ir tvarkymo teisinis pagrindas.
Mes apdorojame jūsų paskyros duomenis („paskyros duomenys“). Sąskaitos duomenys gali apimti jūsų vardą ir el. pašto adresą, telefono numerį ir kitus duomenis, kuriuos pateikiate registracijos metu, taip pat jūsų pirkimo istoriją. Šie duomenys gaunami tiesiogiai iš jūsų. Tvarkome paskyros duomenis, kad galėtume valdyti svetainę, teikti paslaugas, užtikrinti svetainės ir paslaugų saugumą bei bendrauti su Jumis. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra abipusio susitarimo vykdymas ir (arba) sutarties sudarymas jūsų prašymu, taip pat mūsų teisėti interesai, būtent mūsų svetainės ir paslaugų stebėjimas ir tobulinimas.
Mes apdorojame informaciją, susijusią su mūsų paslaugų teikimu mūsų svetainėje ("sandorių duomenys"). Operacijų duomenys gali apimti jūsų kontaktinę informaciją, banko sąskaitos informaciją ir operacijų informaciją. Sandorių duomenys tvarkomi siekiant pristatyti prekes ir paslaugas bei išlaikyti tikslius šių operacijų įrašus. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra abipusio susitarimo vykdymas ir (arba) sutarties sudarymas jūsų prašymu, taip pat mūsų teisėti interesai, būtent tinkamas mūsų svetainės ir prekybos administravimas.
Galime apdoroti informaciją apie jūsų vartojimo paskolos paraišką („lizingo duomenys“). Lizingo duomenys gali apimti duomenis apie jūsų užimtumą, šeimyninę padėtį, informaciją apie mokumą ir kitus duomenis. Lizingo duomenys tvarkomi tik siekiant susisiekti su vartojimo kredito bendrovėmis dėl galimo vartojimo kredito užstato, reikalingo apmokėti už įsigytas prekes, pasirinkus atidėto mokėjimo variantą. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra abipusio susitarimo vykdymas ir (arba) sutarties sudarymas jūsų prašymu.
Galime apdoroti informaciją, kurią pateikiate prisiregistruodami gauti el. laiškus ir naujienlaiškius („pranešimų duomenys“). Pranešimų duomenys tvarkomi, kad būtų siunčiami jums svarbūs pranešimai ir naujienos. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra jūsų sutikimas. Be to, jei mes jau pardavėme jums prekes ar suteikėme paslaugas savo svetainėje, o jūs neprieštaraujate, pranešimų duomenis galime tvarkyti remdamiesi savo teisėtais interesais, būtent siekdami palaikyti ir pagerinti santykius su klientais.
Galime apdoroti informaciją, susijusią su bet kokiu jūsų mums siunčiamu pranešimu („susirašinėjimo duomenys“). Korespondencijos duomenys gali apimti komunikacijos turinį ir su ryšiu susijusius metaduomenis. Jei bendravimas pradedamas naudojant mūsų svetainės kontaktines formas, svetainė generuos su susirašinėjimu susijusius metaduomenis. Korespondencijos duomenys tvarkomi siekiant su jumis susisiekti ir saugoti įrašus. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra mūsų teisėti interesai, būtent tinkamas mūsų svetainės ir verslo administravimas, vienodos ir kokybiškos konsultavimo praktikos teikimas bei ginčų tarp jūsų ir mūsų darbuotojų sprendimas.
Mes galime tvarkyti jūsų asmens duomenis, kaip nurodyta šiame pranešime, jei tai būtina siekiant patenkinti arba apginti teisinius reikalavimus, kylančius iš teisminių, administracinių ar kitų neteisminių procesų. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra mūsų teisėti interesai, būtent mūsų, jūsų ir kitų asmenų teisinių teisių apsauga ir įgyvendinimas.
Be konkrečių tikslų, dėl kurių turime teisę tvarkyti jūsų asmens duomenis, kaip nurodyta pirmiau, mes taip pat turime teisę tvarkyti jūsų asmens duomenis, kai toks tvarkymas būtinas, kad būtų laikomasi mūsų teisinių įsipareigojimų.
KOKIĄ ASMENINĘ INFORMACIJĄ TEIKIAME TREČIAMS ŠALIMS
Norime užsitarnauti ir išlaikyti jūsų pasitikėjimą. Norėdami tai pasiekti, mes dalinsimės jūsų asmenine informacija tik esant reikalui.
Turime teisę dalytis jūsų duomenimis su šių kategorijų trečiosiomis šalimis, kad galėtume teikti jums šiame pranešime aprašytas paslaugas:
- Turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis bet kuriai iš mūsų grupės įmonių (įskaitant mūsų dukterines įmones ir kontroliuojančią bendrovę bei kitas jos dukterines įmones);
- Turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis savo draudikams ir profesionaliems patarėjams, kad galėtume valdyti riziką, gauti profesionalų patarimą arba pareikšti, vykdyti ar apginti pretenzijas;
- Finansines operacijas, susijusias su prekių pirkimu mūsų svetainėje, gali apdoroti mūsų mokėjimo paslaugų teikėjai. Su mokėjimo paslaugų teikėjais dalijamės jūsų operacijų informacija tik tiek, kiek tai būtina jūsų mokėjimo, pinigų grąžinimo ir skundo tikslais.
- Turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis kitiems paslaugų teikėjams, kad galėtume teikti konkrečias paslaugas. Pavyzdžiui, svetainių prieglobos paslaugų teikėjai, pristatymo įmonės, serveriai ir jų priežiūros paslaugų teikėjai, el. pašto ir SMS paslaugų teikėjai. Subrangovų samdymo atveju imsimės visų būtinų veiksmų, kad mūsų duomenų tvarkytojai užtikrintų asmens duomenų konfidencialumą.
- Jei pasirinksite atidėto mokėjimo parinktį, vartojimo kredito bendrovėms atskleisime jūsų asmens duomenis, aiškiai nurodytus mokėjimo formoje. Tokie duomenys apima sandorių duomenis ir lizingo duomenis. Atsižvelgiant į tai, kad vartojimo kredito bendrovės, gavusios šią informaciją, duomenis tvarko kaip nepriklausomas duomenų valdytojas, prieš patvirtinant duomenų perdavimą, rekomenduojame susipažinti su šių kredito įstaigų privatumo politika.
Be ypatingų atvejų, mes turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis, kad įvykdytume savo teisinius įsipareigojimus.
Šiame punkte nurodytos trečiosios šalys taip pat gali būti registruotos už Latvijos Respublikos, Europos Sąjungos ar Europos ekonominė erdvė. Jei tokiems asmenims siųsime Jūsų asmens duomenis, imsimės visų pagrįstų veiksmų, kad užtikrintume, jog Jūsų privatumas būtų tinkamai apsaugotas. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tinkamas saugumo priemones, galite susisiekti su mumis [email protected]
KIEK ILGAI SAUGOME JŪSŲ ASMENINĘ INFORMACIJĄ
Jūsų asmens duomenys, kuriuos tvarkome konkrečiam tikslui ar tikslams, nėra saugomi ilgiau, nei to reikia tam tikslui ar tikslams pasiekti. Bet kokiu atveju jie saugomi ne ilgiau kaip:
- Paskyros duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 3 (trejus) metus nuo paskutinio prisijungimo prie paskyros arba paskutinio pirkimo (atsižvelgiant į tai, kuri data vėlesnė);
- operacijų duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 10 (dešimt) metų po paslaugos teikimo pabaigos;
- lizingo duomenys bus saugomi ne ilgiau nei iki užsakymo įvykdymo ar atšaukimo;
- pranešimų duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 3 (trejus) metus nuo paskutinio prisijungimo prie paskyros arba paskutinio pirkimo (atsižvelgiant į tai, kuri data vėlesnė);
- korespondencijos duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 2 (dvejus) metus nuo bendravimo pabaigos.
Kartais negalime tiksliai pasakyti, kiek laiko saugosime jūsų asmens duomenis. Pavyzdžiui, prieigos duomenys bus saugomi tol, kol to reikia konkrečiais tikslais.
Nepaisydami kitų šio skyriaus nuostatų, mes turime teisę saugoti jūsų asmens duomenis, jei tai būtina mūsų teisiniams įsipareigojimams įvykdyti.
Kartais negalime tiksliai pasakyti, kiek laiko saugosime jūsų asmens duomenis. Pavyzdžiui, prieigos duomenys bus saugomi tol, kol bus reikalinga konkretiems tikslams. Turime teisę saugoti jūsų asmens duomenis, jei tai būtina siekiant įvykdyti mums privalomą teisinę prievolę.
INFORMACIJA APIE RINKODAROS PRANEŠIMUS
Jei sutikote (-us), atsiųsime jums rinkodaros pranešimus el. paštu arba teksto pranešimu, kad pateiktume jums naujausią informaciją, kuri padės jums peržiūrėti ir rasti mūsų produktus.
Galite bet kada atsisakyti gauti rinkodaros pranešimus iš www.posty.lt.
Tai galite padaryti taip:
Bet kuriame el. laiške spustelėjus nuorodą „atsisakyti prenumeratos“;
Susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda: [email protected]
- Jei atsisakysite gauti rinkodaros pranešimus, atnaujinsime jūsų profilį, siekdami užtikrinti, kad ateityje tokių pranešimų negautumėte.
- Atminkite, kad www.posty.lt apima platų tarpusavyje susijusių paslaugų tinklą, todėl gali praeiti kelios dienos, kol informacija bus atnaujinta visose mūsų sistemose, todėl galite gauti iš mūsų pranešimus, kol apdorosime jūsų užklausą.
Rinkodaros pranešimų gavimo atsisakymas nereiškia, kad komunikacija apie Paslaugas, pvz., užsakymų atnaujinimai, bus nutraukta.
JŪSŲ TEISĖS
Šioje pranešimo dalyje apžvelgiamos jūsų teisės pagal duomenų apsaugos taisykles. Kadangi kai kurios teisės yra sudėtingos, šis pranešimas apima tik pagrindinius aspektus. Prašome peržiūrėti atitinkamus teisės aktus ir gaires, kad gautumėte visą informaciją apie savo teises.
Turite šias teises, susijusias su savo asmenine informacija:
- Teisės gauti prieigą prie mūsų turimos asmeninės informacijos;
- Teisė reikalauti ištaisyti netikslią asmeninę informaciją, kurią turime apie jus. (Tačiau daugumą informacijos galite pataisyti skiltyje Mano nustatymai https://www.posty.lt/veikals/account/settings);
- Teisė reikalauti ištrinti jūsų duomenis;
- Teisė apriboti duomenų tvarkymą;
- Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu;
- Teisė į duomenų perkeliamumą;
- Teisė pateikti skundą priežiūros institucijai;
- Teisė atšaukti sutikimą.
Jei norite pasinaudoti savo teisėmis, pateikti skundą arba jei turite klausimų, susisiekite su mumis el. paštu: [email protected]
1. Teisė susipažinti su duomenimis. Jūs turite teisę duoti sutikimą arba nesutikti, kad mes tvarkytume jūsų asmens duomenis, o jei mes tai darome, susipažinti su savo asmens duomenimis ir kita papildoma informacija. Papildoma informacija apima informaciją apie tvarkymo tikslus, tvarkomų asmens duomenų kategorijas ir asmens duomenų gavėjus. Darant prielaidą, kad kitų asmenų teisės ir laisvės nebus paveiktos, pateiksime jūsų asmens duomenų kopiją. 2. Teisė patikslinti duomenis. Jūs turite teisę ištaisyti bet kokius savo duomenis, kurie yra netikslūs, ir, atsižvelgdami į tvarkymo tikslus, turite teisę papildyti visus duomenis, kurie yra neišsamūs. 3. Kai kuriais atvejais turite teisę ištrinti savo asmens duomenis. Tokie atvejai apima: (I) asmens duomenys nebereikalingi siekiant tikslų, dėl kurių jie buvo surinkti ar kitaip tvarkomi; (II) atšaukiate savo sutikimą ir nėra jokio kito teisėto pagrindo tvarkyti; (c) jūs prieštaraujate duomenų tvarkymui pagal tam tikras duomenų apsaugos taisykles; d) tvarkymas atliekamas rinkodaros tikslais; arba e) asmens duomenys buvo tvarkomi neteisėtai. Tačiau kai kuriais atvejais negalėsite pasinaudoti šia teise. Išimtiniai atvejai, kai tvarkyti būtina, yra šie: (I) naudotis saviraiškos ir informacijos laisve; (II) laikytis mūsų teisinių įsipareigojimų; arba (III) pareikšti, įgyvendinti arba apginti teisinius reikalavimus. 4. Tam tikrais atvejais turite teisę apriboti apdorojimą. Tokie atvejai apima: (a) jūs ginčijate asmens duomenų tikslumą; (b) tvarkymas yra neteisėtas ir jūs prieštaraujate, kad asmens duomenys būtų ištrinti; (c) mums nebereikia asmens duomenų tvarkymui, bet jums jų reikia teisiniams reikalavimams pareikšti, įgyvendinti ar ginti; (d) prieštaraujate tvarkymui remdamiesi viešaisiais arba teisėtais interesais, kol toks prieštaravimas bus patvirtintas. Jei tvarkymas yra apribotas pagal tai, kas išdėstyta aukščiau, mes turime teisę toliau saugoti jūsų asmens duomenis. Tačiau mes jį tvarkysime tik: (I) gavę jūsų sutikimą; (II) pareikšti, įgyvendinti arba ginti teisinius reikalavimus; (III) apsaugoti kito asmens ar subjekto teises; arba (IV) siekiant įgyvendinti svarbius viešuosius interesus. 5. Jūs turite teisę nesutikti, kad mes tvarkytume jūsų asmens duomenis, atsižvelgiant į jūsų konkrečią situaciją. Tačiau tai įmanoma tiek, kiek mums reikia duomenų tvarkymo pagal mūsų ar trečiosios šalies teisėtus interesus. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, mes nustosime tvarkyti jūsų asmens informaciją, nebent galėsime įrodyti teisėtą duomenų tvarkymo priežastį, kuri yra svarbesnė už jūsų interesus, teises ir laisves, arba jei tvarkymas yra būtinas teisiniams reikalavimams pareikšti, įgyvendinti ar apginti. ; p> 6. Jūs turite teisę nesutikti, kad mes tvarkytume jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, šiuo tikslu nustosime tvarkyti jūsų asmens duomenis. 7. Jūs turite teisę nesutikti, kad jūsų asmens duomenis tvarkytume mokslinių ar istorinių tyrimų arba statistikos tikslais. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, mes nustosime tvarkyti jūsų asmeninę informaciją, nebent tvarkymas yra būtinas siekiant atlikti užduotį, atliekamą visuomenės labui. 8. Teisė į duomenų perkeliamumą. Tiek, kiek mūsų teisinė apdorojimo priežastis yra: jūsų sutikimas; arba Vykdydami sutartį ar atlikdami veiklą jūsų prašymu prieš sudarant sutartį, turite teisę gauti iš mūsų savo asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu. Tačiau šios teisės negalimos, jeigu jų įgyvendinimas neigiamai veikia kitų asmenų teises ir laisves. 9. Jei manote, kad jūsų asmeninės informacijos tvarkymas pažeidžia duomenų apsaugos taisykles, turite teisėtą teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų inspekcijai adresu Blaumaņa iela 11/13, Rīga, LV-1011, www.dvi.gov.lv , arba kita priežiūros institucija įstaigai pagal Jūsų nuolatinės gyvenamosios vietos, darbo vietos ar galimo pažeidimo vietos adresą. 10. Jei jūsų asmeninės informacijos tvarkymas grindžiamas jūsų sutikimu, jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas neturės įtakos duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumui.KITA SVARBI PRIVATUMO INFORMACIJA
Trečiųjų šalių svetainės
Galime bendradarbiauti su trečiosiomis šalimis, paprastai vadinamomis paslaugų teikėjais, kurios yra įgaliotos mūsų svetainėse arba mūsų paslaugose, programose ir įrankiuose jūsų sutikimu patalpinti trečiųjų šalių slapukus. Šie paslaugų teikėjai leidžia mums suteikti jums geresnę, greitesnę ir saugesnę svetainę.
Atminkite, kad trečiųjų šalių slapukams taikomos trečiųjų šalių privatumo politikos, todėl mes nesame atsakingi už šias privatumo politikos nuostatas.
Vaikų asmens duomenys
Mūsų svetainėje teikiamos paslaugos skirtos vyresniems nei 14 metų asmenims. Individualiose lojalumo programose arba konkurso sąlygose gali būti nustatytas kitoks arba didesnis minimalus dalyvio amžiaus limitas.
Jei kiltų pagrįstų abejonių dėl šioje dalyje nurodyto amžiaus nesulaukusio asmens duomenų tvarkymo, tokius asmens duomenis ištrinsime iš duomenų bazių.
PAKEITIMAI, KAIP SAUGOME JŪSŲ PRIVATUMĄ
Kartkartėmis galime pakeisti šį pranešimą, kad atspindėtų, kaip apdorojame jūsų duomenis. Jei atliksime esminius pakeitimus, apie tai jus informuosime savo svetainėje ar kitu būdu, pavyzdžiui, el. paštu, kad galėtumėte peržiūrėti pakeitimus prieš toliau naudodamiesi mūsų svetaine.
KAIP NAUDOJAM Slapukais
Kaip ir kitose svetainėse, mes taip pat naudojame slapukus. Slapukai yra nedideli duomenų failai, leidžiantys užtikrinti greitesnę ir saugesnę svetainę. Kai lankotės mūsų svetainėse, paslaugų skyriuose, programėlėse, įrankiuose ar pokalbių svetainėse arba su jomis sąveikaujate, mes arba mūsų įgalioti paslaugų teikėjai galime naudoti slapukus, kad suteiktume jums geresnę, greitesnę ir saugesnę svetainę ir reklamos tikslais. p>
- (2) Kaip galite valdyti slapukus?
- (3) Kokius slapukus naudojame?
Paprastai slapukuose nėra jokios informacijos, kuri galėtų identifikuoti naudotoją, tačiau mūsų turima jūsų asmeninė informacija gali būti susieta su slapukų gauta arba saugoma informacija.
Trys slapukų tvarkymo būdai:Išoriniai šaltiniai (1)
Naršyklės nustatymai (2)
Mūsų svetainės slapukai (3)
(1) Paslaugų teikėjų slapukai
Naudojame „Google Analytics“ paslaugas analizuodami, kaip naudojatės mūsų svetaine. Daugiau apie Google privatumo politiką galite sužinoti čia. Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galite pasiekti, tvarkyti arba ištrinti su „Google“ paskyra susietą informaciją, žr. „Skaidrumas ir pasirinkimas“.
Šioms patikimoms BDAR atitinkančioms įmonėms leidžiame naudoti slapukus ar panašias technologijas reklamos ar tyrimų paslaugoms teikti: mūsų svetainė naudoja paslaugą „Google Analytics“, kad suprastų, kaip lankytojai naudojasi svetainės turiniu. Jei nenorite, kad jūsų naršyklė naudotų „Analytics“, galite įdiegti „Google Analytics“ naršyklės priedą. Jei norite sužinoti daugiau apie Google Analytics ir privatumą, spustelėkite čia. Tiesioginės rinkodaros tikslais naudojame Google Partners reklamos sistemą. Tai padeda mums parodyti jums aktualius pasiūlymus. Šiuos nustatymus galite pakeisti čia. Norėdami sužinoti daugiau apie Google skelbimus ir privatumo politiką, spustelėkite čia. Tiesioginės rinkodaros tikslais turime teisę naudoti Facebook reklamos platformą, kuri pagal surinktus slapukus padeda geriau atpažinti pirkėjo poreikius. Norėdami sužinoti daugiau apie Facebook privatumo politiką, spustelėkite čia. Taip pat galite spustelėti čia norėdami pakeisti savo skelbimų nustatymus Facebook platformoje. Tiesioginės rinkodaros tikslais turime teisę naudoti „RTB House“ reklamos platformą, kuri pagal surinktus slapukus padeda geriau atpažinti pirkėjo poreikius. Norėdami sužinoti daugiau apie RTB House privatumo politiką, spustelėkite čia. Taip pat galite pakeisti savo skelbimų nustatymus RTB House platformoje spustelėję čia. Tiesioginės rinkodaros tikslais turime teisę naudoti „Adform“ reklamos platformą, kuri pagal surinktus slapukus padeda geriau atpažinti pirkėjo poreikius. Norėdami sužinoti daugiau apie Adform privatumo politiką, spustelėkite čia. Turime teisę naudoti „Hot Jar“, kad optimizuotume klientų patirtį svetainėje. Norėdami sužinoti daugiau apie šią privatumo politiką, spustelėkite čia.
Dauguma naršyklių leidžia vartotojams atsisakyti slapukų arba juos ištrinti. Veiksmai gali skirtis priklausomai nuo naršyklės ir jos versijos. Toliau pateikiama naujausia informacija, kaip užblokuoti arba ištrinti slapukus paslaugų teikėjų svetainėse, pvz., „Chrome“; Firefox; Internet Explorer ir Safari.
Atminkite, kad slapukų ištrynimas arba išjungimas gali paveikti jūsų patirtį ir galbūt negalėsite pasinaudoti tam tikromis mūsų svetainės funkcijomis.
Yra keturi pagrindiniai slapukų tipai. Štai kaip ir kodėl juos naudojame:
(1) Svetainės funkcijų slapukai: šie slapukai leidžia naršyti svetainėje ir naudoti galimas funkcijas, pvz., „Įdėti į krepšelį“.
(2) Svetainės analizės slapukai: šie slapukai leidžia įvertinti ir analizuoti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų svetaine, pagerinti jos funkcionalumą ir apsipirkimo patirtį.
(3) Klientų pasirinkimo slapukai: kai naršote arba apsiperkate svetainėje www.posty.lt, šie slapukai įsimins jūsų nuostatas, kad galėtume padaryti jūsų apsipirkimo patirtį tobulą ir pritaikytą būtent jums.
(4) Tiksliniai arba reklaminiai slapukai: šie slapukai naudojami atitinkamiems skelbimams rodyti. Šie slapukai riboja skelbimo parodymų skaičių ir padeda įvertinti rinkodaros kampanijų efektyvumą.
KAIP SUSISIEKTI SU MUMIS?
Mes visada norime susisiekti su savo klientais (ypač jei manote, kad jus nuvylėme arba galėtume patobulinti).
Taip:
Turite klausimų arba komentarų apie šį skelbimą;
Norite, kad ateityje nenaudotume jūsų informacijos;
Jei norite pasinaudoti bet kuria iš aukščiau nurodytų teisių arba turite skundų, susisiekite su mumis.
Su mūsų privatumo specialistais galite susisiekti rašydami mums adresu [email protected]
Garantijos sąlygos
1. Visoms www.posty.lt įsigytoms prekėms suteikiama gamintojo garantija.
2. Gamintojo nurodytas prekės garantijos laikotarpis yra skirtingas, jis gali siekti iki penkerių metų.
3. Informaciją apie gamintojo suteiktą garantijos laikotarpį konkrečiai prekei galite rasti prekės aprašyme arba galite paklausti www.posty.lt klientų konsultanto.
4. Tais atvejais, kai gamintojas prekei nustatė trumpesnį nei dvejų metų garantijos laikotarpį, vartotojas turi teisę pareikšti pretenziją dėl prekės neatitikimo sutarties sąlygoms per dvejus metus
nuo įsigijimo momento.
5. Teisė pateikti pretenziją galioja, jei prekė buvo naudojama tik numatytomis sąlygomis ir tik namų ūkyje.
6. Juridiniams asmenims, kurie nėra vartotojai, suteikiamas tik Gamintojo nurodytas garantijos laikotarpis.
7. Informuojame, kad gamintojo garantijos sąlygos galioja, jei pirkėjas gali pateikti:
7.1. pirkimo įrodymą (čekį, važtaraštį); 7.2. gamintojo arba platintojo garantinę kortelę (jei gamintojas arba platintojas ją įtraukė į prekės pakuotę).
7.3. informaciją apie gamintojo sertifikuotus aptarnavimo centrus galite rasti gamintojo arba platintojo garantinėje kortelėje, paskambinę į gamintojo atstovybę arba platintoją, nurodytą ant prekės pakuotės, arba parašę el. pašto adresu: [email protected]
8. Informuojame, kad garantijos sąlygos netaikomos prekės papildomiems priedams (pavyzdžiui, prekės priedams), maitinimo elementams (pavyzdžiui, baterijoms, akumuliatoriams), priedams, kurie turi ribotą resursą (pavyzdžiui, saugikliams, ausinėms, mikrofonams).
9. Gamintojo garantijos sąlygos negalioja žalai, atsiradusiai dėl pirkėjo ar naudotojo kaltės, ir yra šios:
9.1. prekė turi pažeistų garantinių plombų, serijos numerių;
9.2. prekė nebuvo naudojama pagal paskirtį ir nebuvo eksploatuojama taip, kaip nurodyta prekės naudojimo instrukcijoje;
9.3. subraižytos, sulūžusios konstrukcijos, įskilęs ekranas, vanduo išpiltas ne tam skirtose vietose, prekė prižiūrima netinkamomis priemonėmis, jei prekėje randama pašalinių daiktų, į prekę pateko vabzdžių
ar bet kokių kitų pėdsakų, rodančių netinkamą prekės naudojimą;
9.4. jei žala atsirado dėl maitinimo įtampos, telekomunikacijų, kabelinių tinklų neatitikimo gamintojo nustatytiems standartams, dėl staigių temperatūros svyravimų, taip pat dėl kitų buitinių ir išorinių
veiksnių, tokių kaip suodžiai, dūmai, dulkės, drėgmė, smūgiai, įbrėžimai;
9.5. jei prekė turi nekvalifikuoto remonto požymių;
9.6. natūralaus elementų nusidėvėjimo atvejais.
9.7. jei prekei buvo naudoti nestandartiniai maitinimo šaltiniai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat eksploatacinės medžiagos (pvz., kasetės, toneriai ir kt.), kurių gamintojas nesertifikavo naudoti su nurodyta preke, ir jei tai sukėlė žalą šiai prekei;
9.8. garantija netaikoma papildomai įrangai – baterijoms, ausinėms, jungiamiesiems laidams, įkrovimo įrenginiams, nuotolinio valdymo pultams).
9.9. jei pirkėjas prekę naudojo gamybos ar profesiniais tikslais (jei konkreti prekė nėra skirta tokiems tikslams);
9.10. garantija netaikoma, jei žala atsirado dėl netinkamo prekės transportavimo.
10. Jei prekė sugadinama, pirkėjas turi šias galimybes:
10.1. Kreipkitės į gamintojo arba platintojo garantinėje kortelėje nurodytą aptarnavimo centrą (su savimi pasiimdami pirkimo įrodymą ir garantinę kortelę) – rekomenduojame tai kaip greičiausią būdą išvengti prekės sugadinimo;
10.2. bet kuriuo metu galite kreiptis dėl garantinio aptarnavimo, spustelėdami skiltį „Prašyti aptarnavimo“, ir mūsų darbuotojas susisieks su jumis dėl tolesnių veiksmų.;
10.3. paskambinkite telefonu, kur posty.lt darbuotojas išklausys pirkėją ir rekomenduos geriausią sprendimą.
11. Tuo atveju, jei garantinis aptarnavimas negalioja, bet pirkėjas atsisako mokamo remonto, pirkėjas privalo padengti diagnostikos išlaidas, o pirkėjas gauna aptarnavimo centro išvadą apie nustatytus pažeidimus.
Jei pirkėjas sutinka su mokamu remontu, diagnostikos išlaidų padengti nereikia.
12. Skundų ir neteisminių ginčų nagrinėjimo tvarka.
Skundą dėl prekių prieinamumo ar kokybės prašome pateikti elektroniniu būdu, siunčiant jį el. pašto adresu [email protected] arba raštu, siunčiant adresu . Skundas bus išnagrinėtas per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos, o atsakymas bus išsiųstas skunde nurodytu kontaktiniu adresu.
Jei skundas bus pripažintas nepagrįstu ir Jūs nesutinkate su skundo pripažinimu nepagrįstu, turite teisę pasinaudoti įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatytomis alternatyviomis ginčų sprendimo galimybėmis,
pateikdami prekės pardavėjui rašytinį prašymą dėl neteisminio ginčų sprendimo, kuriame bus nurodyta:
- vardas, pavardė, kontaktinė informacija;
- prašymo pateikimo data;
- ginčo pobūdis, reikalavimai ir jų pagrindimas.
Informacija apie neteisminio ginčų sprendimo galimybes ir neteisminius ginčų sprendėjus:
- Informacija apie ginčų sprendimo procesą: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasana-process
- Informacija apie neteisminių vartotojų ginčų sprendėjų duomenų bazę: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informacija apie internetinį ginčų sprendimą (EGS): Jei kyla problemų dėl internetu įsigyto produkto, klientas gali pasinaudoti EGS platforma, kad pateiktų skundą nepriklausomai ginčų sprendimo įstaigai. Nuoroda į SIT platformą:
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Primename, kad per 24 mėnesius nuo prekės pristatymo dienos vartotojai turi teisę pateikti pretenziją dėl prekės, kuri neatitinka sutarties sąlygų.
Atsisakymo teisės naudojimo sąlygos
1. Atsisakymo teisė:
1. Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 (keturiolika) dienų nenurodydami priežasties.
2. Teisė atsisakyti sutarties pasibaigia po 14 dienų nuo tos dienos, kai jūs gavote arba jūsų nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, gavo prekes.
3. Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, turite informuoti mus SIA „POSTY LOGISTICS“, el. pašto adresas: [email protected], apie sprendimą atsisakyti šios sutarties.
4. Kad būtų laikomasi teisės atsisakyti sutarties termino, pakanka, jei pranešimą apie teisės atsisakyti sutarties įgyvendinimą išsiųsite iki teisės atsisakyti sutarties termino pabaigos.
2. Atsisakymo pasekmės:
5. Jei atsisakysite šios sutarties, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai buvome informuoti apie jūsų sprendimą atsisakyti šios sutarties, grąžinsime jums visus iš jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus visas papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad pasirinkote kitokį nei pigiausias standartinis pristatymo būdas, kurį siūlome, būdą. Bet kokiu atveju, jums nebus taikomas joks mokestis, susijęs su tokiu grąžinimu.
6. Jūs turite paprašyti prekių pristatymo paskambinę telefonu arba išsiųsdami el. laišką adresu [email protected] nedelsdami ir bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte mums apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties.
Terminas bus laikomas įvykdytu, jei iki 14 dienų termino pabaigos taip pat išsiųsite prekes atgal adresu. Atkreipkite dėmesį, kad SIA POSTY LOGISTICS turi teisę užfiksuoti galimus prekių, taip pat ir pakuotės turinio, vizualinius pažeidimus, kai prekės siunčiamos „Ekprespasta“ pristatymo metu. Tais atvejais, kai siunčiant prekes į SIA POSTY LOGISTICS klientų aptarnavimo centrą naudojantis kurjeriu, SIA POSTY LOGISTICS nustato prekių pažeidimus
arba prekių neatitikimą vizualinei būklei ir pakuotei prekių gavimo metu, Jūs būsite informuoti ir Jums bus išsiųsta pažeidimų protokolo kopija.
7. Jūs būsite atsakingi už tiesiogines išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu. Didžiausia kaina gali siekti apie 50 EUR.
8. Jūs esate atsakingi tik už prekių vertės sumažėjimą, jei prekės nebuvo naudojamos šių prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, o kitais tikslais.
9. Atsisakymo teisės įgyvendinimo laikotarpiu Jūs turite teisę naudoti prekę tiek, kiek tai būtina prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti. (ta pačia apimtimi, kokia tai būtų galima padaryti prieš perkant prekę įprastoje parduotuvėje, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių atveju – vizualiai susipažinti su kompiuterio išvaizda ir dydžiu, tačiau neatliekant jokių manipuliacijų, įskaitant kompiuteryje iš anksto įdiegtos operacinės sistemos aktyvavimą; mobiliųjų telefonų atveju – nenuplėšiant apsauginės plėvelės, neįjungiant neįdėjus SIM kortelės ir neskambinant, nesinchronizuojant duomenų ir pan.). Pasinaudodami atsisakymo teise, Jūs esate atsakingi už prekės naudojimą ne tik tam, kas numatyta prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti. Jūs esate atsakingi už prekės naudojimą atsisakymo teisės įgyvendinimo laikotarpiu, kuris nesuderinamas su sąžiningumo principu, taip pat už prekės vertės, kokybės ir saugos sumažėjimą.
SIA „POSTY LOGISTICS“ prašo vartotojų naudoti prekę tiek, kiek būtina norint patikrinti prekės pobūdį, savybes ir veikimą, pavyzdžiui, kuo daugiau naudoti prekę prieš perkant prekę įprastoje parduotuvėje, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių atveju – vizualiai susipažinti su kompiuterio išvaizda ir dydžiu, tačiau prašo neatlikti jokių manipuliacijų, įskaitant kompiuteryje iš anksto įdiegtos operacinės sistemos aktyvavimą; mobiliųjų telefonų atveju – nenuplėšti apsauginių plėvelių, įjungti prekės neįdėjus SIM kortelės ir neskambinti, nesinchronizuoti duomenų ir pan.
10. Jūs esate atsakingas už prekės kokybės ir saugumo išlaikymą pasinaudojant atsisakymo teise.
11. Išskyrus šių taisyklių 12 punkte nurodytus atvejus, Jūs galite pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ir vienašališkai atsisakyti sutarties per 14 dienų, padengdami:
11.1. prekės pristatymo išlaidas, kai pristatymas nėra pigiausias standartinis SIA „POSTY LOGISTICS“ siūlomas pristatymo būdas;
11.2. tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai SIA „POSTY LOGISTICS“ sutiko padengti šias išlaidas arba neinformavo Jūsų, kad Jūs turite padengti išlaidas;
11.3. prekės vertės sumažėjimą, jei prekė naudojama ne tam tikslui, o prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui išsiaiškinti, o tai patvirtina diagnostika, atlikta serviso, kurį įgaliojo prekės gamintojas, įmonėje.
Jūs neatsakote už prekės vertės sumažėjimą, jei SIA „POSTY LOGISTICS“ neinformavo Jūsų apie teisę atsisakyti sutarties vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančiuose norminiuose aktuose nustatyta tvarka.
3. Vartotojas negali pasinaudoti atsisakymo teise:
12. 2014 m. gegužės 20 d. Ministrų kabineto reglamento Nr. 255 „Nuotolinės prekybos sutarčių nuostatai“ 22 punkte nurodytais atvejais, įskaitant atvejus, kai:
prekės kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių pardavėjas negali kontroliuoti ir kurie gali atsirasti pasinaudojant atsisakymo teise;
prekės pagamintos pagal vartotojo nurodymus arba yra aiškiai suasmenintos;
prekė greitai genda arba netrukus pasibaigia jos galiojimo laikas;
vartotojas atidarė prekės, kurios negalima grąžinti dėl sveikatos ir higienos priežasčių, pakuotę, pavyzdžiui, elektrinio dantų šepetėlio, epiliatoriaus, elektrinio barzdaskučio, barzdos/plaukų kirpimo mašinėlės, elektrinės plaukų kirpimo mašinėlės,
į ausis įdedamų garso ausinių ir kitų panašių gamtos prekių, jei šių prekių pakuotė buvo atidaryta ir (arba) apsauginis antspaudas buvo pažeistas;
prekė dėl savo savybių po pristatymo negrįžtamai susimaišys su kitais daiktais; vartotojas paprašė pardavėjo ar paslaugų teikėjo atvykti ir atlikti skubius remonto ar priežiūros darbus. Jei pardavėjas ar paslaugų teikėjas, lankydamasis pas vartotoją, suteikia papildomą paslaugą arba tiekia prekes, kurios nėra būtinos atsarginės dalys remonto ar priežiūros darbams atlikti, atsisakymo teisė taikoma minėtoms papildomoms paslaugoms ar prekėms;
vartotojas atidarė garso ar vaizdo įrašo arba kompiuterinių programų pakuotę;
sutartis sudaroma dėl skaitmeninio turinio, kuris nėra tiekiamas nuolatinėje duomenų laikmenoje, tiekimo, jei skaitmeninio turinio tiekimas buvo pradėtas gavus vartotojo išankstinį aiškų sutikimą ir patvirtinimą
apie atsisakymo teisės praradimą;
13. Internetinė parduotuvė posty.lt nesaugo pirkimo-pardavimo sutarties kopijų.
14. Norėdami ištaisyti užsakymo metu padarytas įvesties klaidas, susisiekite su mumis telefonu () arba el. paštu: [email protected].
15. Pirkimo paraišką galite užpildyti latvių arba rusų kalba.
16. SIA POSTY LOGISTICS svetainėje www.posty.lt yra paskelbtos formos apie atsisakymo teisės įgyvendinimą. Atsisiųsti.
17. Internetinėje parduotuvėje www.posty.lt rodomų prekių vaizdai gali šiek tiek skirtis nuo siūlomos prekės. Norėdami patikslinti ar patikslinti prekės aprašymą arba pašalinti su jos užsakymu susijusias painiavas, susisiekite su www.posty.lt el. paštu: [email protected], kad išvengtumėte nemalonių nesusipratimų.
18. SIA „POSTY LOGISTICS“ informuoja, kad nustačiusi grąžinamos prekės vertės sumažėjimą, kreipsis į teismą dėl SIA „POSTY LOGISTICS“ padarytų nuostolių, atsiradusių dėl vartotojo veiksmų, atlyginimo.
19. Skundą dėl prekių prieinamumo ar kokybės prašome pateikti elektroniniu būdu, išsiųsdami jį šiuo el. pašto adresu – [email protected], arba raštu šiuo adresu:
Skundas bus išnagrinėtas per 30 dienų nuo skundo gavimo dienos, o atsakymas bus išsiųstas skunde nurodytu kontaktiniu adresu.
Kai apdorosime jūsų užsakymą, el. paštu atsiųsime naujienas, įskaitant kurjerio siunčiamų užsakymų sekimo informaciją. Užsakymo būseną taip pat galite bet kada patikrinti užsakymo informacijoje.
Norėdami savo profilyje peržiūrėti užsakymo informaciją, viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite paskyros piktogramą, tada pasirinkite Mano užsakymai. Norėdami peržiūrėti užsakymo informaciją, įskaitant būseną ir sekimo informaciją, pasirinkite užsakymą iš "Assets".
Išsiuntus prekę, sekimo informacija gali būti rodoma iki 24 valandų, o kurjerio svetainėje sekimo informacija gali būti atnaujinama iki 24 valandų.
- Prekė tampa neprieinama
- Mokėjimo būdas negali būti apdorotas
- Siuntimo adreso negalima patikrinti
- Kada susisiekti
- Jei jūsų užsakymas vėluoja daugiau nei 3 darbo dienas po numatyto pristatymo termino ir negavote iš mūsų jokios informacijos, susisiekite su mumis per mūsų kontaktinį puslapį arba per tiesioginį pokalbį. Mūsų komanda tai išnagrinės ir padės jums toliau.
Užsakymai, kuriuose yra kelios prekės, gali būti pristatomi viena ar keliomis siuntomis su keliais sekimo numeriais. Prekės gali būti siunčiamos iš kelių sandėlių ar tiekėjų. Dėl to gali skirtis pristatymo laikas.
Jei užsakymo informacija rodo, kad visos užsakymo prekės ir (arba) siuntos buvo pristatytos, gali būti, kad dalis užsakymo nebuvo pristatyta per klaidą. Norėdami kuo greičiau išspręsti problemą, susisiekite su mumis per mūsų kontaktų puslapį arba susisiekite per tiesioginį pokalbį ir praneškite apie užsakyme trūkstamą elementą.
Patikrinkite grąžinimo tinkamumą. Grąžinimai turi atitikti
Pateikti grąžinimo prašymą
To start a return, please download the following form, fill it out, and email it to us at [email protected]:
Atsisiųskite grąžinimo formą čiaAtsiųskite mums jį el. paštu adresu [email protected]
Gauti grąžinimo instrukcijas
Patvirtinus užklausą, mūsų komanda atsiųs jums grąžinimo instrukcijas. Kai kuriais atvejais gausite grąžinimo pristatymo etiketę.
Kada, grąžinus prekę, galiu tikėtis grąžinti pinigus?
Grąžinamos lėšos už grąžintą prekę grąžinamos per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Daugeliu atvejų pinigai grąžinami į pradinį (-ius) mokėjimo būdą (-us).
-
Check Order Status
- Kai prekės bus išsiųstos, gausite patvirtinimą el. paštu.
- Gausite el. pašto patvirtinimą, kai jūsų prekės bus išsiųstos.
-
Turėkite adresų knygą
- Saugokite vardą ir adresą ir pasiekite juos, kad būtų galima lengvai išsiregistruoti.
-
Pridėti į norų sąrašus ir registrus
- Tvarkykite einamąjį mėgstamiausių daiktų ir planuojamų pirkinių sąrašą.
- Pasirinkite profilį.
- Pasirinkite Autorizuoti arba Registruoti paskyrą.
-
Du kartus įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį ir pasirinkite Register Profile (registruoti profilį).
- Slaptažodį turi sudaryti aštuoni simboliai.
- Atidarykite profilio puslapį arba prisijungimo puslapyje pasirinkite „Pamiršote slaptažodį“.
- Pasirinkite Siųsti kodą.
-
Patikrinkite savo el. paštą, ar jame nėra 6 skaitmenų kodo. Būtinai patikrinkite šlamšto arba nepageidaujamo pašto aplanką.
- Šis kodas baigia galioti po 30 minučių. Jei jūsų kodas nebegalioja, galite paprašyti naujo atlikdami aukščiau nurodytus veiksmus.
- Įveskite 6 skaitmenų kodą ir pasirinkite Tęsti.
-
Įveskite naują slaptažodį, kurio niekada anksčiau nenaudojote.
-
Jūsų slaptažodis turi apimti:
- Aštuoni simboliai
-
Jūsų slaptažodis turi apimti:
- Pasirinkite „Sukurti naują slaptažodį“ ir prisijunkite.
- Prisijunkite prie savo „Posty“ paskyros svetainėje.
- Eiti į Profilis.
- Pasirinkite Asmeninė informacija.
- Raskite langelį, pavadintą „Slaptažodis“, ir pasirinkite „Redaguoti“.
- Įveskite dabartinį slaptažodį.
- Įveskite naują slaptažodį, kurio niekada anksčiau nenaudojote, ir pasirinkite „Išsaugoti“.
- Banko pervedimai
- Debetinės/kreditinės kortelės
- Trečiosios šalies mokėjimų išsimokėtinai planai, pvz., "Esto
-
Užsakymo būsenos patikrinimas
- Pasirinkite Mano užsakymai.
- Raskite norimą pirkinį.
- Pasirinkite Atsisiųsti sąskaitą faktūrą.
-
Grąžinimai į kredito / debeto kortelę paprastai užtrunka iki 7 darbo dienų po to, kai patvirtiname grąžinimą.
-
Banko pavedimu atliktų mokėjimų grąžinimas paprastai užtrunka iki 10 darbo dienų po to, kai patvirtiname grąžinimą.
-
Jei prekės grąžinamos į mūsų grąžinimo centrą, pirmiausia turime patikrinti ir apdoroti grąžinimą. Todėl, kai Grąžinimo centras gauna jūsų grąžinamą prekę, prireikia vidutiniškai 7-10 papildomų darbo dienų, kol patvirtiname pinigų grąžinimą.